Podsumowanie miesiąca- lipiec

111289-Goodbye-July-Hello-AugustNa wstępie chciałabym was wszystkich przeprosić za nieobecność na blogu. Miałam okropne urwanie głowy z projektami i nauką na studiach. Jak pewnie większość z was wie, studiuję informatykę. Obecnie jestem na drugim semestrze, który kończy się w połowie września. Mam bardzo dużo na głowie, za dwa tygodnie muszę oddać pierwszy w tym semestrze projekt (jak by kogoś to interesowało, robię stronę dla HRu w Ruby on Rails). Tak z ciekawości, czy ktoś kto zagląda na mojego bloga też studiuje informatykę? Z chęcią dowiedziałabym się co studiujecie i dlaczego wybraliście ten kierunek?

Pisałam wam, że nie zostawię bloga nigdy, bo to prawda. Bloguję od dwunastu lat. Moje blogi miały różne nazwy, ale nazwa tego bloga zostanie już na zawsze, dlaczego? Bo to JA! Teraz mój blog  jest moją wizytówką. Nigdy wcześniej nie dzieliłam się tak swoimi przemyśleniami i życiem na swoich blogach. Teraz już się nie obawiam, że ktoś kogo znam zobaczy mój blog, bo mi samej się podoba. A więc największa zmiana w tym miesiącu to zmiana nazwy bloga, mam nadzieję, że blog przypadł wam do gustu.

A teraz coś dla was

KSIĄŻKA

Gone Girl

2014-08-12-GONE_GIRL

Ta książka mrozi krew w żyłach.

FILM

Ted 2

Ted-2-620x361

Film, który musicie koniecznie zobaczyć. Byłam na nim w kinie i nie było osoby, której film by się nie podobał. Rozbawia do łez.

SERIAL

Pretty Little Liars

PLL

Jestem w tym momencie na drugim sezonie. Serial jest niesamowity! To taki horror – thriller! Jest się czego bać.

MUZYKA

ULUBIONE BLOGI

Pokolenie Ikea

Career Girl Daily

Design Your Life

Life Managerka

DO POCZYTANIA Z MOJEGO BLOGA

Kiedy wreszcie zrozumiesz, że nic Ci się nie należy?

Przestań wreszcie zrzędzić

Motywujące przemówienie Michelle Obama

Leave a Reply

