Podsumowanie miesiąca- sierpień

Miesiące sierpień jak i wrzesień nie należały do najprzyjemniejszych. Na głowie piętrzyło mi się milion spraw: nauka, projekty, napisanie pracy licencjackiej. Przez klika ostatnich miesięcy nie pracowałam i zrobiłam się leniwa, oczywiście nie przyznałam się przed sobą, iż staję się zwykłym leniem. Dawałam z siebie wszystko jeśli chodzi o naukę i zaliczenie studiów, ale niestety bywały dni, że nie wystawiłam nogi za drzwi. Siedzący tryb życia spowodował u mnie przyrost tkanki… no nie mięśniowej oczywiście… tkanki tłuszczowej. Ostatnimi czasy udało mi się znaleźć pracę, więc do pracy jeździłam na rowerze aż do poprzedniego poniedziałku kiedy to wydarzył się niefortunny wypadek. Moja kierownica odmówiła posłuszeństwa. Stwierdziła, że skręci w lewo, kiedy ja zamierzałam skręcić w prawo. Upadek był gwałtowny, nieprzewidywalny i niestety dotkliwy. Byłam nawet na prześwietleniu by sprawdzić czy kości dalej tworzą całość czy stwierdziły, że lepiej będzie się rozdzielić. Na szczęście jestem cała, jeszcze nie zdrowa, ale do kilku tygodni dojdę do siebie. W tej chwili ćwiczenia nie wchodzą w grę, ale będę chodzić- na spacery, do pracy, do sklepu, każdy ruch się liczy. Zamierzam też wrócić do zdrowego odżywiania. Dni pobłażania sobie uważam za skończone.

A w tym miesiącu zainteresowało mnie…

KSIĄŻKA

The Sell: The Secrets of Selling Anything to Anyone

22668739

Fredrik opisuje swoją drogę do ogromnej kariery i sukcesów które osiągnął. Poza tym daje pomysły na życie, by być bardziej sukcesywnym. Jestem w trakcie czytania tej książki i polecam ją wszystkim, którzy są zainteresowaniu tematyką udoskonalania siebie.

FILM

The Irrational Man

Film, który opowiada historię człowieka poszukującego sensu życia. Kiedy wreszcie go znajduje… zobaczcie sami. Woodie Allen jak zwykle bezbłędny.

SERIAL

Orange is the new Black

Serial o żeńskim więzieniu. Ciekawie przedstawia historie więźniarek oraz życie w więzieniu.

2 thoughts on “Podsumowanie miesiąca- sierpień

  1. Dokladnie tak, dieta jest ogromnie wazna. Mowi sie za 70% dieta 30% ruch aby miec ladna, zadbana sylwetke. Dzieki za mile slowa. Teraz chodze godzine w jedna strone do pracy, niezly wycisk.

    Like

Leave a Reply

