Krótki wpis na początek… nowego roku

Cześć i czołem moi drodzy czytelnicy!

Na wstępie chciałam serdecznie przeprosić za kilkumiesieczną (ups!) nieobecność. Bardzo wiele sie zmieniło podczas tego okresu. No pewnie, że sie zmienilo glupia! W koncu minęło około czterech miesięcy, ale jeśli żyjemy pełnią życia to czas mija niezauważalnie i nieubłaganie. Niestety w moim przypadku nawet nie wiem kiedy TEN okropny czas minął. Początkowo miała być tylko chilowa przerwa, ale wiecie jak to jest.

Zacznijmy od tego, że dostałam pracę moich marzeń i snów! Spełniło się! Moja internetowa rodzino, wreszcie moje marzenie się spełniło. Jak by nie było, nie oszukując, nie zajęło to wcale tak wiele czasu. Na początku roku 2015 zaczęłam super przyspieszone studia podyplomowe informatyczne (IT- Information Technology). We wrześniu, jako jedna z nielicznych z mojej grupy, otrzymałam tytuł licencjata z IT. Super zaszczyt, ale jak to moja koleżanka Ania mi kiedyś powiedziała, nic się samo nie stało, to nie “szczęście” zadecydowało o pomyślym rozwiązaniu studiów, ale moja ciężka praca. A trzeba przyznać, że moje studia były mega ciężkie. Kilka lat studiów upchane w kilka miesięcy. Po zakończniu studiów mój mózg, motywacja i samozaparcie nie mogły dojść do siebie przez jakiś czas. Jeszcze niestety troszkę dalej się zmagam z obniżoną motywajcą po pracy ale to raczej dlatego, że moja praca jest wymagająca intelektualnie. Otóż uwaga… jesteście gotowi? Od października zostałam przyjęta na stanowisko Programistki w firmie Axa. Axe pewnie każdy z was zna. Tak, tak ci od ubezpieczeń. Moja praca polega na robieniu aplikacji dla firmy. Fajnie co?

I właśnie o tym cały czas do was piszę. Jak się chce to można. Wystarczy tylko wyznaczać sobie kolejne cele i nieustannie do nich dążyć. Kiedyś wreszcie cele zostaną osiągnięte, a marzenia spełnione. Trzeba mieć odwagę marzyć! I tego wam życzę!

Do następnego wpisu!

P.S. Zgadza się wróciłam 🙂

3 thoughts on “Krótki wpis na początek… nowego roku

  1. super, gratuluję Ci z całego serca. Chciałabym mieć takie samozaparcie jak Ty. sama szukam ciągle pracy po studiach- inna co prawda dziedzina bo biotechnologia- ale jak bardzo przyszłościowa i piękna, jednak chyba nie w naszym kraju… póki co jestem załamana i nic więcej.

    Like

Leave a Reply

