Alkohol i papierosy są zdrowe

large1W dzisiejszym poście chciałabym poruszyć tematykę zdrowotną. Od dłuższego już czasu jestem wręcz maniakalnie zainteresowana zdrowiem. Uzależniona od czytania artukułów, oglądania dokumentów czy youtube na temat zdrowego życia. Interesuje mnie wszystko na temat zdrowia dlatego też blog zostanie wzbogacony o duże ilości postów na temat zdrowia, ale również utrzymam tematykę samorozwojową ponieważ jeśli śledzicie mnie już od jakiegoś czasu wiecie że pasjonuje mnie ten temat. 

Uwierzcie mi, że aby zmienić swoje życie na prawdę nie trzeba tak wiele. Już teraz wiem dlaczego tak wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy dlaczego jest to tak ważne i dlaczego we współczelargesnym przepełnionym reklamami i sztucznym świecie te tematy są unikane, wciskane pod dywan. Otóż całą gospodarką światową sterują wielkie koncerny. Zapewne większość z was nie zdaje sobie z tego sprawy, ale tak na prawdę idąc do sklepu, mijając półki na sklepach jest tylko kilku producentów pod innymi nazwami. To oni nie chcą mówić o tym, iż ich produkty są nie zdrowe (wręcz trujące nasz organizm), a dlaczego? Dla zysku oczywiście. Zastanówcie się tylko dlaczego mamy jedną półkę z nazwą “zdrowa żywność” czy nie oznacza to, że pozostałe 95% to niezdrowa żywność? Włącz myślenie.

Od teraz moją misją będzie otwieranie wam, moim ukochanym czytelnikom, oczy na to co dzieje się na świecie i jak każdego dnia zostajemy oszukiwani przez wielkie koncerny dla ich zysku. Zostajemy dosłownie truci na porządku dziennym.

Moja wiedza poszerza się każdego dnia i zdecydowanie będę się nią z wami dzielić.

Na początek chciałabym podzielić się z wami wykładem profesora Żdanowa na temat alkoholu i papierosów. Każdy z nas wie o tym, że jest szkodliwy. Nikt mówiąc o alkoholu czy papierosach nie powie, że jest zdrowy czy dobrze nam służy, ale czy na pewno wiemy jak bardzo jest szkodliwy?

ALKOHOLOWY TERROR wykład prof. żdanowa . NAPISY PL

Właśnie skończyłam oglądać ten film na youtube. Sama jestem zdziwiona informacjami, które przedstawia profesor Żdanow. Niestety są to potwierdzone naukowo wypowiedzi. Moi drodzy nie mówię, że macie od razu rzucić picie czy palenie. Wybór oczywiście należy do was, ale chciałabym aby każdy z was był świadomy jak na nasz organizm działa alkohol i tytoń, jakie zmiany powoduje w organiźmie i jak bardzo jest szkodliwy.

 

large2

Chcę tylko abyście odzyskali świadomość, a co zrobicie z tymi informacjami zostawiam wam samym.

 

Zapraszam na mojego:

facebooka

instagrama

 

9 thoughts on “Alkohol i papierosy są zdrowe

  1. Świetny ten wykład! muszę podesłać paru znajomym…..może im się oczy otworzą, bo żadne argumenty nie przemawiają jak do tej pory:( Poproszę więcej takich wpisów! a w temacie zdrowego trybu życia mogę polecić stronkę, na którą przypadkiem trafiłam w sieci…fajne źródło wiedzy o zdrowej diecie, naturalnej chemii domowej itp.http://centrumwitalnosci.pl/ – ja zostałam wierną czytelniczką:D

    Like

    • Niestety jest to uzależnienie a wiec nie łatwo jest z tym zerwać. Trzeba dużo samozaparcia i motywacji jak z resztą we wszystkim w życiu. Pozdrawiam 😊

      Like

Leave a Reply

